چاپ بسته بندی محصولات توسط شرکت چاپ پرداد

شرکت چاپ پرداد با بیش از 35 سال سابقه و با به کارگیری دستگاه های چاپ افست پیش رفته کارهایی از قبیل چاپ بسته بندی محصولات، چاپ لیبل و چاپ بسته بندی پلاستیک را به صورت مکانیزه انجام می دهد. شرکت چاپ پرداد با بهره گیری از پیشرفته ترین و بهترین دستگاه های چاپ، آماده پذیرش سفارشات شما و ارائه خدمات چاپ به تمامی هم میهنان اعم از دور و نزدیک، می باشد.

 

چاپ بسته بندی محصولات

چاپ بسته بندی محصولات در چاپخانه پرداد

راه حل های چاپ بسته بندی ما در شرکت چاپ پرداد  نوآوری، کاهش هزینه و کنترل کیفیت را در اسرع وقت دنبال می کند. همچنین شرکت چاپ پرداد، اقدام به چاپ بسته بندی با ارائه کیفیت بالا، قیمت های رقابتی و باورنکردنی برای هر نوع محصول مصرفی، کرده است. چاپ بسته بندی ما با دوام بوده و در برابر هر گونه آسیبی مقاوم می باشد. تمام چاپ بسته بندی از کارهای بسیار کوچک تا به چاپ بسته بندی های بزرگ  را می تواندی به شرکت چاپ پرداد سفارش داده و بهترین کار را دریافت کنید.

چاپ لیبل بسته بندی در چاپخانه پرداد

چاپ بسته بندی پلاستیکی محصولات در چاپخانه پرداد

فن آوری های چاپ بسته بندی پلاستیکی شرکت چاپ پرداد تولید کننده پیشرو محصولات و خدمات بسته بندی انعطاف پذیر با ارزش است. ارائه کیفیت برتر، سرعت بالا نسبت به بازار و داشتن سطح بالایی از تخصص فنی برای کمک به شما در توسعه راه حل مناسب چاپ بسته بندی پلاستیکی از جمله خدمات شرکت چاپ پرداد می باشد. برای دریافت قیمت و یا تعرفه هر یک ازمحصولات می توانید با شرکت چاپ پرداد تماس بگیرید.

چاپ بسته بندی پلاستیکی در چاپخانه پرداد

سفارش چاپ بسته بندی

سفارش در شرکت چاپ پرداد به صورت تلفنی، حضوری و اینترنتی انجام میشود. شما می تواند با تماس با هر یک از شماره های زیر، سفارش خود را به صورت تلفنی ثبت کنید:

  • 071-32305860
  • 071-32305529
  • 071-32303723
  • 071-32359521
  • 071-32300428
  • 09173048381

همچنین می توانید به آدرس شیراز، خیابان ملاصدرا، ابتدای هدایت، ساختمان 310، طبقه3 ، شرکت چاپ پرداد مراجعه کرده و سفارشات خود را به صورت حضوری ثبت کنید. در صورتی که سفارش خود را از شهر دیگری انجام می دهید می توانید به ادرس سایت ما مراجعه کرده و سفارشات خود را ثبت کنید.