چاپ فرم اداری توسط شرکت چاپ پرداد

فرم های اداری یکی از پرکاربرد ترین اوراق اداری است که فقط چاپخانه معتبر میتواند تامین مطمئن، با کیفیت و با قیمت مناسب را تضمین کند. شرکت چاپ پرداد با بیش از 35 سال سابقه فعالیت در حوزه چاپ، مفتخر است بهترین خدمات چاپ را با بهره برداری از پیشرفته ترین ماشینهای چاپ و قرائت مکانیزه موجود در ایران به شما ارائه دهد. همکاران ما در شرکت چاپ پرداد آماده ارائه خدمات چاپ فرم اداری به همه شما هم میهنان عزیز از سراسر ایران هستند. شرکت چاپ پرداد آماده ارائه خدمات و تولید انواع فرمهای اداری در تیراژ متوسط و بالا میباشد.

چاپ فرم اداری

انواع چاپ فرم اداری

تولید انواع فرم های اداری توسط شرکت پرداد امکان پذیر میباشد که برخی از پرکاربرد ترین آنها عبارتند از:
چاپ فرم اداری با سریال
چاپ فرم اداری ورود و خروج کالا
چاپ فرم اداری رسید انبار
چاپ فرم اداری دریافت وجه یا چک
چاپ فرم اداری رسید پرداخت وجه یا چک
چاپ فرم اداری بازگشت یا عودت کالا
چاپ فرم اداری مرخصی ساعتی، روزانه، هفتگی و ماهانه

شرکت چاپ پرداد

چاپ فرم اداری به روش چاپ آفست

شرکت چاپ پرداد از خدمات چاپ آفست با استفاده از بزرگترین و برترین دستگاه های چاپ بهره می برد. یکی از مزایای چاپ فرم اداری به کمک این روش این است که چاپ را درابعاد بزرگ 100در 140 و 120 در 160 و تعداد بالای 6 ورق، 9ورق و 12 ورق، انجام می شود. به کمک این روش ما توانسته ایم سفارشات را با کیفیت بالا و بسیار سریع آماده کنیم.

علاوه بر این شما می توانید فایل های مورد نیازتان را با قالب دلخواه خود در قالب فایل های PDF و  Tiff و کیفیت چاپ CMKY با رزولویشن 30 انجام دهید و تنها چاپ آنها را به ما بسپارید. البته می توانید طراحی و چاپ کار خود را به طور همزمان به ما بسپارید و بهترین کار را با کیفیت بالا دریافت کنید.

چاپ فرم اداری پرفراژ

همچنین شرکت چاپ پرداد فرم های اداری را با چاپ آفست به همراه شماره و پرفراژ بر روی فرم ها را با استفاده از دستگاه های پیشرفته و در یک سطح رنگ و دوسطح رنگ انجام می دهد. شما می توانید فرم های اداری رو خود را در قالب پرفراژدار سفارش انبوه دهید و در کمترین زمان ممکن تعداد انبوهی از سفارشات خود را از ما دریافت کنید.

چاپ فرم پرفراژ دارد

سفارش چاپ فرم اداری

سفارش در شرکت چاپ پرداد به صورت تلفنی، حضوری و اینترنتی انجام میشود. شما می تواند با تماس با هر یک از شماره های زیر، سفارش خود را به صورت تلفنی ثبت کنید:

  • 071-32305860
  • 071-32305529
  • 071-32303723
  • 071-32359521
  • 071-32300428
  • 09173048381

همچنین می توانید به آدرس شیراز، خیابان ملاصدرا، ابتدای هدایت، ساختمان 310، طبقه3 ، شرکت چاپ پرداد مراجعه کرده و سفارشات خود را به صورت حضوری ثبت کنید. در صورتی که سفارش خود را از شهر دیگری انجام می دهید می توانید به ادرس سایت ما مراجعه کرده و سفارشات خود را ثبت کنید.