چاپ اوراق اداری توسط شرکت چاپ پرداد

اوراق اداری یکی از اقلام مورد نیاز شرکت ها، سازمانها و ادارات می باشد که چاپ آن را نمی توان به هر شرکتی سپرد و باید این کار را به شرکتی سپرد که چاپ اوراق اداری را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب چاپ کند.

شرکت چاپ پرداد با بیش از 35 سال سابقه در حوزه چاپ، مفتخر است برترین خدمات چاپ را با استفاده از دستگاه های چاپ پیشرفته به شما هم میهنان عزیز ارائه دهد. شرکت چاپ پرداد از پیشرفته ترین ماشین های چاپ و قرائت مکانیزه در چاپ بهره می برد و کیفیت کار نهایی را برای شما تضمین می کند. شرکت چاپ پرداد از سراسر ایران سفارش چاپ اوراق اداری می پذیرد و شما می توانید در مدت زمانی کوتاه، کار با کیفیتی را از ما دریافت کنید.

چاپ اوراق اداری توسط شرکت چاپ پرداد

انواع چاپ اوراق اداری

چاپ انواع اوراق اداری توسط شرکت پرداد امکان پذیر می باشد که در دو زمینه انجام می شود:

چاپ سربرگ:

شما می توانید در کنار چاپ اوراق اداری از چاپ سربرگ بر روی ست اوراق اداری نیز بهره مند شوید. با چاپ سربرگ بر روی ست اداری می توانید ظاهری زیبا و منسجم به اوراق اداری بدهید که در نهایت می تواند باعث جلب و رضایت مشتری شود. برای چاپ سربرگ در چاپ اوراق اداری می توانید آرم شرکت و یا سازمان خود را در اختیار شرکت چاپ پرداد قرار دهید تا این آرم بر روی سربرگ ست اداری شما چاپ شود. ظاهر اوراقی که در کار، شرکت و یا سازمان خود از آنها استفاده می کنید، می تواند بر روی مشتریان و مراجعه کنندگان تاثیر مثبتی بگذارد و مشتریان بیشتری را برای شما به همراه داشته باشد.

چاپ سربرگ در چاپخانه پرداد

چاپ پاکت:

در صورتی که به فکر یک تحول در چاپ اوراق اداری هستید، بهتر است پاکت نامه های مورد استفاده در ادارات و سازمان خود را متناسب با سربرگ اوراق اداری، تغییر شکل دهید. کیفیت کاغذ مورد استفاده در چاپ پاکت و چاپ اوراق اداری بر روی کیفیت چاپ تاثیرگذار است. بنابراین برای چاپ پاکت نامه به کیفیت کاغذی که انتخاب می کنید توجه کنید. چاپ آرم شرکت علاوه بر روی اوراق اداری بر روی پاکت نامه، می تواند بر روی مخاطب تاثیر بهتری داشته باشد.

سفارش چاپ انواع اوراق اداری در چاپخانه پرداد

سفارش چاپ اوراق اداری

سفارش در شرکت چاپ پرداد به صورت تلفنی، حضوری و اینترنتی انجام میشود. شما می تواند با تماس با هر یک از شماره های زیر، سفارش خود را به صورت تلفنی ثبت کنید:

  • 071-32305860
  • 071-32305529
  • 071-32303723
  • 071-32359521
  • 071-32300428
  • 09173048381

همچنین می توانید به آدرس شیراز، خیابان ملاصدرا، ابتدای هدایت، ساختمان 310، طبقه3 ، شرکت چاپ پرداد مراجعه کرده و سفارشات خود را به صورت حضوری ثبت کنید. در صورتی که سفارش خود را از شهر دیگری انجام می دهید می توانید به ادرس سایت ما مراجعه کرده و سفارشات خود را ثبت کنید.